Hiss och diss

Om man skulle försöka sig på ett sånt därnt klassiskt "hiss och diss"-inlägg? Fast just idag kommer jag mest på dissar... Är lite aggro idag minst sagt.

Men jag hissar definitivt Elinors inlägg om negerbollar! JA jag kallar dom också för negerbollar, men går jag på café så säger jag faktiskt chokladboll, det ska erkännas!

Nu till dagens alla dissar:

- pissväder! Blåser, regnar och är allmänt jävligt. Vilket resulterar i att det inte är nått folk på stan vilket i sin tur leder till att INGEN kommer in i butiken och jag får stå här själv och glo i 6 timmar.

- medelålders människor som använder facebook till att kommunicera. Visst om det är ngt irrelevant som typ en kommentar "vilken fin tröja du har" men när det gäller allvarligare saker så skriver man väl inte officiellt på fb?! Snälla ta upp telefonluren och RING!!!!

- När köttfärssåsen skär sig och man verkligen inte är på humör...

Usch vad bitter jag låter!

Puss och kram på er alla bittra själar därute, håll ut bättre tider är på väg :D

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0