H&M fortsättning

Såg att Elinor hade gjort ett inlägg om HM. Jag kollade på Kalla Faktas program igår om just HM, och jag måste erkänna att jag fick lite smått panik! Hade faktiskt en tröja från HM på mig just i det ögonblicket, och ville liksom bara slita av mig den och gråta en skvätt. Fy helvete! Där sitter dom jävla ägarna och håvar in miljonvinster samtidigt som folk inte har råd till mat i deras jävla fabriker!!!!!!!!!! Och såklart vet dom att det är fel!! Annars är dom ju dumma i huvet... Hur svårt ska det vara att sätta som krav på alla fabriker att länen ska gå att leva på??? Tror nog att dom skulle göra rejäl jävla vinst iaf. Men höj fucking priset på kläderna i butiken! Tror nog att dom flesta skulle köpa en blus även om den kostade 249 och inte 149!
Jag är nog mer känslig vad gäller människors rättigheter än som Elinor som är mer engagerad i djurens rättigheter. Bra att vi är som en och samma person, vi kompletterar varandra så bra.

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0