I like big butts...

Köpte ju denhär saken för ett tag sen och gillar de jag ser! Gud skappade mig med alla fettreserver på magen och brösten, vilket då resulterar i att ben och armar blev utan fett. Har väldigt smala ben och armar om man jämför med magen och brösten. Så min rumpa är obefintlig och jag skulle likagärna kunna vara en lite skolpojke på 8 år. Men i denna stickade sak från KaOs där Angelica jobbar fick jag en riktig Ank-stjärt!!! 149 kroner, här behövs inga dyra plastikoperationer. Kläd dig efter (inte bara väder utan också) kroppstyp! 
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0