Inte för att jag gillar programet men..

Tittar på "Så mycket bättre" och saknar min mamma!! *gråt* Vill hem till min mamma och sitta i soffan med varm o'boy och titta på tv varje kväll. Ha ett "oskrivet schema" på tv-program, och ingen protesterar just för att det bara är så! Haha. Inte alls roligt att sitta själv med mini-tv och tort bröd och lite gammalt messmör.
 
Men måste säga att jag gillar Olles veriation (vem fan är Olle?) Dock så förstördes låten när jag tittade upp från dataskärmen. Hur ser karl ut? Ojoj.. Uggla levererar ju som vanligt! Älskar! Vi får väl se hur det här slutar..
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0