Jag blir så förbannad!

Cyklade mot jobbat. Tänkte "De har ju regnat, men nu skiner solen och inte ett moln på himlen! Så jag åker utan regnbyxorna!" Så vad fan heller! Kommer kanske en kilometer och vad händer? Det börjar fan pissregna, fan bara öser kuk-helvete-ner massa jävla vatten från fitt-helvetes-himlen PÅ MIG och mina jävla inte kuk-sugar-regnbyxor! Blir fucking jävla kuk dingsur om benen, röd, flamig, kall! Hur fan tror ni de känns va!!?? Sen inte nog med det jävla kuk-regnet.. Jag skulle för fan jobba i dom helvetiska kuk-blöta byxorna!!!! Nu sitter du där din jävla moraltant och tycker att jag itne borde svära och skriva känsord på internet. Men vet du vad? Jag har faktiskt känslor! Du har nog aldrig cyklat i regn, sen jobbat i de blöta byxorna! För om du hade det skulle du förstå!
 
Så bitter blev jag ungefär igår när jag cyklade till jobbet.. Sen torkade byxorna på typ en kvart och jag glömde mer eller mindre bort att det regnat. Visa aggressionsproblem uppstår ibland i min hjärna så jag bara skriker och gråter och slår. Tur att jag var väldigt ensam...
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0