Jag förstår i alla fall varför jag är fet!

 
Jag skulle nog vara väldigt snygg om jag inte åt som tre arbetande män. Jag har ett fysiskt aktivt jobb, tar mig till jobbet genom att gå (eller cykla när den är hel), tränar där emellan med simning och gym. Jag borde vara smal! Men, så äter jag så mycket fett dagligen så det är egentligen inga konstigheter att jag ser ut som jag gör. Haha. Blev skitsugen på panpizza här om dagen, har inte ätit de på flera är. Så går till affären, i södra vi, och dom har inte panpizza!!!! Inte nudlar och inte panpizza. Vad är detta för affär?? Så köper messmör istället och har nu i flera dagar tryckt i mig messmör morgon, middag, kväll! Haha.
 
Elinor
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0