Jag lever!!!

Jajemensan! Hade inte tid att skriva nått igår då jag var upptagen med seriös shopping, äta god mat och dricka vin! Jag säger då det, jag har verkligen ingen tolerans över huvud taget!
Och det märkligaste är att det är alltid när jag är hos Evelyn som jag blir som fullast. Jag menar, jag dricker massa på alkohol på kort tid vilket resulterar i att jag sedan ligger på Evelyns badrumsgolv och spyr halva kvällen! Känner mig som en jäkla tonåring! Uscha! Jag spyr verkligen aldrig när jag är full! Det har väl hänt ca 3-4 gånger NÅGONSIN, och två av dom gångerna har varit hemma hos Evelyn!
Men jag tror att det är så trevligt så jag reflekterar inte över hur mkt och hur fort jag dricker.

Jaja, nu ska jag kravla mig upp ur Evelyns soffa och försöka ta mig till köket och få i mig lite näring xD

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0