Jagad av en silverräv!

Ja hörrni ! Imorse drömde jag att jag blev jagad av en ilsken silverräv!!! Detta hann jag alltså drömma inom loppet av 9 min, då det är så länge min snooze är på. HUR hann min hjärna komma på detta på så kort tid?! Vaknade i panik och bestämde mig för att det nog var dags att gå upp... Och då kan man fråga sig, varför just en SILVERräv? Varför inte en vanlig räv?? På nått sätt så känns det som att jag blir straffad för att vi har två jackor på jobbet som är gjorda i äkta silverräv :S så dom jävla rävhelvetena hemsöker mina drömmar...

Den jävla jackan är inte ens snygg!! Slöseri kan jag tycka...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0