Jobba jobba jooooooobba!

Idag har jag kanske jobbat nåååågra dgar förmycke irad för att det ska var helt lagligt.. Men så hörde jag från min vänn som pluggar någonting med "arbetsrätt..bla..bla..bla.." och hon säger då att det finns någon grundregel om hur många dagar/månad och timmar/vecka. MEN så länge arbetsgivare och den anställde är överens får den anställde jobba hur mycket som helst. Underbart eller hur? Så olagliga är vi inte minsan!! De blev i alla fall en välbehövd sovmorgon (till 8:00) efter att varvat att gått upp 04:00, 04:30 och 05:00 de senaste två veckorna!
 
Men ingen rast och ingen vila! Ska in till staden och träffa min kära Angelica och vi ska minsan träna! Haha. Ha det bra!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0