Kadaver?

Jaha! Jag som jobbar inom handel och även är väldigt modeintresserad (inte så att jag följer modet slaviskt men jag tycker det är kul när modet ändrar sig och man får köpa nya kläder och känna sig stylish) läser ofta tidningar för att få inspiration. Men nu måste jag fasen hojta till! Varför är det modernt att sminka sig som ett lik? Varför blonderar man/rakar bort sina ögonbryn när man har mörkt hår?!!!

VILL man se ut som ett kadaver?!......
Jag svarar nej på den frågan.

Den här bilden hittade jag i en tidning idag....



Kommentarer
Evelyn

HAHAHAHA!

Ack så sant min vän! "Vill man se ut som ett kadaver?" Det är ju en väldigt intressant frågeställning men tror jag också svarar nej på den frågan!

Hjälp så hon såg ut!

2012-10-02 @ 16:50:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0