Keso

Jag tänkte börja äta keso som alla bloggare typ lever på! Det verkar ju va bra, kissie är ju smal och smärt och hon lever ju på keso och red bull...

Nej men skämt åsido, jag måste faktiskt börja äta nyttigare! Igår när jag ställde mig på vågen hemma hos mina föräldrar och jag sa vad den visade så vart det lite obekvämt tyst xD men jag gillar ärlighet! Det är som jag sagt till Elinor att om hon ser att det börjar gå utför så måste hon säga till, och det tvekar jag inte en sekund på att hon kommer göra :)

Här skulle jag haft en bild på keso... Men det har jag inte....

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0