Laktosintolerant, fast på utsidan!?

Har fått utslag över hela kroppen och kan inte rikigt komma på vad jag gjort den senaste tiden som gjrot detta möjligt? Nu kanske det är att ta i lite hårt att skriva "hela kroppen" men här och där. Liiiite irriterande att de är i ansiktet, ser inte fräsch ut! Brukar få utslag som nästintill blir sår på armarna när jag mjölkat i gropen, alltså jag står bakom korna i en "nersänkning" och mjölkar. Då sträcker jag liksom häderna mellan kornas bakben, och får mjölk på armarna = utslag! Haha.
 
 
Elinor
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0