Ledig ledig leeeeeedig!

Idag är jag helt ledig! Första dagen på 31! Härligt! Min hjärna tillät mig till och med att sova ända til 8, de händer inte varje dag! Fast, det skönaste är egentligen inte att sova, utan de är kvällen innan då man får stänga av alla alrm! Så nu är jag pigg och utilad och bilen rullar mot skogen, där jag hoppas på kaka och saft(?) Man blir så hungrig av att ha sovmorgon! Så nu slänger jag mig i gröten och sen får jag ont i magen. Hoppas lite gym och simhall kan fixa till de!
 
Omslagsbild
Finfina Greta! Hur skulle jag göra utan dig??
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0