Marknad

God förmiddag på er mina gullvippor!!
Idag skiner solen och det tackar vi för. Tänk vad mycket gladare man blir bara av en sån sak!
Var inte ens irriterad på min cykel med punktering förut, utan promenerade så glatt ner till stan till jobbet. Sen när jag kom ner till stan insåg jag att det är någon form av marknad idag. Jag ÄLSKAR marknader! Inte för att jag köper nått speciellt, för helt ärligt är det ju mest skräp, utan för att det är en sån mysig stämning. Älskert!
Iaf, idag är sista dagen på kaos för den här veckan, skapligt skönt! Förhoppningsvis så bidrar den här marknaden till att det kommer in mkt folk i butiken. Så idag är vi POSITIVA!! Vet att det är tråkigt att läsa om folk som är peppiga (ja jag syftar på dig Evelyn Wimarsson, och även DIG Elinor Björk, den eviga pessimisten)

Ja och här kommer en fin bild jag tog när jag traskade ner till stan, höst är fint!

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0