Mer smör tack!

Nu när jag bor i en stad, med affärer som säljer pan pizza, så köpte jag just pan pizza som proviant för att överleva mina jobbdagar. Haha. Alltså, de är inte lite fett. De bara väker ju fett ur den när man stoppar gaffeln i den.. Varför är det så mycket fett? Skulle den inte smaka något annars eller? Okej att ost är fett, men inte så illa. Doppar dom den i smör, brere på lite smör och sprutar in massa smör i den innan dom fryser den? Detta är inte helt hälsosamt (eller billigt) så detta var helt klart en engångsförtelse för att få tillbaka minnen om hur dåligt detta var! Hade en lite halv-period mad pan pizza ett tag som barn när jag mer eller mindre bode i stallet. Smidigt var det i alla fall, men den är ju knappt god...(?)
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0