Mörker, dimma och älgjakt.

Fick åka hem till det lilla hålet ikväll (som om en vecka inte längre är mitt hem!!!) Väldigt mycket dimma så såg ingenting verken framåt eller bakåt. Jag blir lite imponerad av min mamma när jag kör bil själv nu. Tänk alla gånger hon kört oss i snöstormar och bländande solljus och klarat av det! Och på tal om blända... Fick en person bakom mig som hade helljuset på hela vägen från ankarsrum till frödinge! Körde i 50 km/h för att jag tyckte han kunde köra om, men de gjorde han inte... Så jag fick liksom sitta så långt fram att jag inte blev bländad från backspegeln. Lite hårt för ögonen som redan var överbelastade av all dimma. Sen när han väl körde om efter några mil blev de som orgasm för ögonen! Oj vad skönt!!! Sen bländade han inte av vid mötande heller så de var väl fel på hans lysen, eller så var han bara dum i huvude?
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0