När det verken flyter eller rullar....

Igår när jag cyklade hem från jobbet på morgonen och hade brottom så cyklade jag på en skruv som satt sig rakt i mitt bakdäck och så sa de "ppppppuuuuuhhhssssshhhh......." så åkte lufte ur! Trottoaren är fan typ 1,5 meter bred. Varför ska jag då lyckas cykla rakt på en skruv som är typ 2 millimeter bred? Har liksom 149,8 centimeter till övers, men icke!
 
Så idag på morgonen hade jag alltså ingen cykel, men en bil. Men jag valde att gå, och inte åka bil. Så där gick jag, trots att jag kunde tagit bilen. Behövde dock inte gå upp fören 04:30 så inte allt för farligt i alla fall, men hade kunnat gå upp 05:15 om jag tagit bilen. Så har gått 8 kilometer redan och klockan är inte ens 10 än! Fin start på dagen!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0