Nu är de jul...eller bor jag bara i norden & det är oktober!

 
Idag var det munisgrader och frost! Gäller att klä sig efter väder! Haha. Riktigt kallt, kallare vid 9 än 5 dock. Den tiden då solen går upp är inte och leka med. Så de blev att lyssna på jul-sånger och längtar lite till Lucia! Vantar, pannband, halsduk och tjockjacka! Då kan man fråga sig vad jäg tänkte ha på mig när det blir "kallt på riktigt" sen, när jag har full mondering på mig när det är -1 ute? Men jag kan lova att kläder de har jag!!!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0