Nu är jag hel igen!

Har blivit beroende av nudlar. Liksom känner smaken i munnen när jag är påväg hem från jobbet och blir galen, frustrerad, oroligt och ledsen om jag inte får mina soppnudlar!!! Enkelt, billigt och gott! (Och de är inte ägg i dom så kan till och med äta dom med halvgott samvete!) Trodde ju att alla mataffärer, inte minst alla ICA-affärer, hade nudlar i sitt sortument. Men där hade jag allt fel! ICA i lille skrutt Södra vi har då alltså INTE nudlar till salu. Va..? Så fick ta mig till Vimmerby! Men nu är jag hel igen.. MmMmm..
 
Mitt liv i korthet! Kan de bli mer kärleksfullt än såhär?
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0