Ögonbryn/fransfärgning!

Just i detta nu sitter jag med färg på mina ögonbryn, så dom ska matcha min lite mörkare hårfärg. För övrigt så existerar inte mina ögonbryn. Dom är jätteljusa och tunna så dom knappt syns, helt värdelöst! likaså är det med mina ögonfransar, korta, blonda och raka.... mums.... och det hade väl varit okej om inte min kära storebror hade perfekt böjda, mörkbruna och långa ögonfransar... PLUS täta tjocka ögonbryn! VAD I HELVETE är det om liksom?!
 
Iaf, anledningen till att jag bara färgar brynen och inte fransarna också är för att det gick inte så bra när jag försökte mig på det sist. Ni förstår, man blandar ju färgen själv, och då är det en färgkräm som man blandar med väteperoxid. Jag vet inte om jag gjorde helt fel, men lyckades få färg i ögat, och väteperoxid är fan i mig INTE okej att få i ögat :S sååå nu tar jag det säkra före det osäkra och håller mig till det som inte gör att jag får frätande ämnen i mitt öga!
 
 
Angelica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0