Ohälsosama sovmorgon!

Var tvungen att bearbeta denna tanke lite som jag fick igår, innan den var redo att möta tangentbordet.
 
Igår hade jag sovmorgon och låg då och drog i sängen ett tag eftersom jag inte behövdde gå upp direkt när jag vaknade. Tittade på mig själv, på min bara kropp och insåg hur ful jag är. Vill jag bli smalare eller tjockare kan jag ändra min kost, vill jag få mer eller mindre muskler kan jag träna på olika sätt. Men att jag är så satnas sne rår jag faktiskt inte för. Går inte att träna bort. Hur fan är jag skapt egentligen? Fysiska saker jag inte kan göa något åt blir jag faktiskt lite irriterad över att de ska vara så fult, nästan lite äckligt.
 
Folk klagar över hur feta och klena dom är. Men gör något åt det då!(?) Jag sa ju till och med själv för ett tag sen att man ska klä sig efter sin kroppstyp, men var hittar jag kläder för skolios? Hur bär man upp kläder på ett snyggt sätt om man ser ut som en sne jävla nerkörd vägpinne? Jag föddes med ett missbildat hjärta och kan inte ens pga. de operera mig rak. Domd till ett liv i den snea-världen. Mitt ena revben ser fan ut som ett dit opererat bröst!! Så fult, så fult..
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0