På landet och får massage

Jahaja! Idag har vi varit dåliga på att blogga. Men det är för att jag varit ledig och Elinor har varit i staden så vi har lekt lite.

Så nu är jag ute hos min kusin med mamma och får massage. Det ska bli så jävulskt skönt att knåda ut kroppaset. men å andra sidan kanske jag inte känner mig så sugen när mamma ligger och skriker på massagebänken! Haha! Får väl se om jag överlever.

Elinor och jag har diskuterat många intressanta ämnen idag så lär komma upp en del tänkvärda inlägg inom kort.

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0