Päls, läder, skinn, mocka, ok?

Som jag har längtat till denna fredag! För ikväll tar jag buss 160 till Mönsterås för att spendera en hel helg hos min kära vän Evelyn :D.
Bara 5 timmar kvar på jobbet!

För övrigt har vi fått in väldigt mkt päls- och skinnkläder på jobbet. Senaste tillskottet är två st rävpälsar i äkta silverräv och ett antal västar i kaninskinn och mössor med kanintussar på samt tre/fyra modeller av skinn/mockajackor! Jag vet inte riktigt vad min åsikt om detta är... Jag tycker att det är mer okej med skinnjackor och mockajackor eftersom dom oftast är i typ ko- eller grisskinn och dom djuren äter man ju ändå upp, så skinnen "finns ändå där" om man säger. Men jag menar man äter ju inte upp räven?! Eller... Och kaniner känns som husdjur, tror inte jag skulle klara av att ha typ kattskinn på mig. Nej då föder man ju upp dom djuren endast för deras päls och inget annat! Det tycker jag inte riktigt om.

Gillar förresten att Elinor lägger upp bilder på efterbörd....

Här får ni en bild på mig med en väst i äkta fuskpäls ;) duger gott det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0