Paniken när bilen har åkt iväg(?)

Haha. Handlade ju med bilen (då det inte finns nudlar i Södra vi!!!!) och kom då hem 2 timmar innan jag skulle till jobbet. Så jag tänkte "De är ju bara 2 timmar, då behöver jag inte köra in bilen i garaget". Så ställde den på parkeringen. Då 2 timmar senare går jag ut, pratar lite med vaktmästarna om någonting och så frågar han "Vilket garage ska du in i?" Hans bild stod nämligen på tvären och blockerade typ 3 ingångar. MEN som tur var så innebärde det inte hans bil något beskymmer för mitt garage, för när jag öppnade stod det tomt... Fick total panik och den där klumpen i magen nu vet? Sen, några sekunder senare så slog de mig att jag skulle vara smidig och ställde den på parkeringe... Så får slå igen garaget igen, vinka och le åt vaktmästarna och skämmas! Haha.
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0