Paranoid

Nu ligger jag i sängen och ska sova strax, men jag hör massa läskiga ljud :S jag är inte den som är känslig för att sova ensam i vanliga fall, men ikväll kan jag liksom inte riktigt utröna vart alla ljud kommer ifrån... Det är något droppande ljud och något krafsande ljud. Vad jag vet så regnar det inte ute och vi har inte heller några husdjur som kan tänkas krafsa.. Sååå från landet som jag är så tror jag ju självklart att det är råttor som krafsar! Men det kan det ju inte va, vi har ju en sprillans ny dörr (utan hål i) och jag tätade dörrspringan till källaren så sent som igår!! Det är väl bara inbillning! Eller ja ljuden hör jag ju, men det är ju självklart inte det jag inbillar mig att det kommer ifrån. Nje så ikväll hade han gärna fått vart hemma karln! Jaja! Nu börjar det svida i ögonen så ska försöka tänka bort ljuden och sova.
Natti natti!

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0