PW och Gunnebo

Tjoho tjohej! Nu har jag kommit hem från ytterligare en powerwalk med Jenny. Känns som en bra rutin detta, nu är bara utmaningen att hålla i och inte ge upp. Jag lägger det ansvaret på Elinor sen när hon flyttar till stan. Då jäklar ska det tränas!!! (vi kan ju låtsas att det ska bli så iaf)

Igår var jag i metropolen Gunnebo på 60-årsfest. Måste säga att det var inte mkt liv och rörelse i Gunnebo sådär en lördagkväll, jag menar när jag var liten och flängde runt där lite så var det ju iaf alltid lite moppe-pojkar ut och körde! Men icke!! Tyst som i graven! Det är ku tragiskt.

Hur som haver, imorgon jobbar jag på Kaos så då kommer det säkert en hel del inlägg :)

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0