Rebuss!!! Roligt roligt!!

Jag klarade i alla fall av att vara ledig en dag. Haha! Men min lediga helg slutade i heljobb idag! Underbar! Trodde nästan jag skulle råka ut för ett psykbryt, men de behöver vi ju inte oroa oss för nu. Får jobba på lite halvfullt veckan som kommer med! Kor är fina djur..
 
Så idag var dagens sysselsättning att bära saltstenar. Nu kanske inte det låter så farligt, men varje sten väger 10 kg vilket känns i armarna efter ett tag. Jag är ju alldelles för lat för att gå så många gånger fram och tillbaka från förådet till korna, så bär flera stycken på en gång. Dock är dom ganska otympliga så lyckades ta tre samtidigt. De jag vill komma till är att sist jag gjorde ett "bära-saltstens-ryck" så var jag död efter att typ bärt en. Nu började det kännas tungt efter 4 vändor, alltså 12 stenar. De går framåt i alla fall!!!!! :)
 
 
Elinor
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0