"Regnet det bara öser neeeer jag blir blöt om både skor och strumpor"

Ja tyckte denna lilla trudelutt var väldigt passande idag. Det fucking öser ner ute, och jag står här i butiken och tittar ut på regnet och dricker kaffe. Låter mysigt kan tyckas, men NEJ det är det inte! Eller jo lite, men det kommer bli en ytterst lång dag känner jag.

Dagens lycka är att vi ÄNTLIGEN ska få en ny altandörr till vårat sovrum :D börjar liksom bli lite kallt med tanke på att det är hål i dörren vi har nu, som för övrigt sattes in typ 1835.... så nu ska de bli varmt och skönt, dörren ska väl vara på plats imorgon eftermiddag tror jag.
Så inatt sov vi i en 120-säng i andra lägenheten, lite trångt men mysigt. Nu är iofs Rasmus i Sthlm så jag får sängen för mig själv!

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0