Rivningsprojekt?

 
Så här ser min lägenhet ut just nu. Underbart inte sant? Haha. De tråkiga med just flyttstädning är att man inte kan tänka "jag lägger den här" för det är ingen mening med det för allt ska ju ut! I soppsäckarna är min garderob.. Sen i kartongerna (som är 4 som knappt syns för säckarna) är resten av lägenheten. Haha! Jag som inte är något "klädnarkomman".
 
Sen vet jag inte om jag ska skratta eller gårta när jag ser detta..? Vågar inte ens räkna på hur många KILOphiladelphia-ost och turk-yougurt jag inhandlat och ätit under min tid här.. Skäms en smula.. Jag är ju en periodare. Nu är jag ju inne i en "nudel-period", var inne i en "havregryn-period" innan de. Så för några månader sen var jag innne i en "knäckebröd-med-philadelphia-ost-period" och innan de lagade jag mat med turk-yougurt i varje dag. Variation? Nej tack! Sen sparar jag ju alla burkar för att "jag någon gång kommer behöva dom till något". Vilket jag aldrig kommer behöva... Så blir MÅNGA vänder till återvinningsstationen nu i veckan kan jag lova........
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0