Så jävla begåvad!

JJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Klarade min första uppgift som högskolestudent!!!! Och inte bara de, hon tyckte jag var riktigt bra och även fast jag fattat fel på en fråga så ger hon mig godkänt för att svaret var så bra! Haha! UNDERBART! Känner mig som en ny människa redo att ta mig an världen, vad den än bjuder på! Stolt och väldigt glad över all hjälp jag fick från Mats, Kajsa och Anne, tre sudenter som jag inte förstår hur dom står ut?
 
Jag är så jävla begåvad, som läraren skrev. Hur ska jag fira detta? Lite glass kanske, de åt jag ju dock igår och skulle ju inte handla mer innan flytten.. Får fira med att gå till jobbet, eller snarare hoppa på moln! Nu ser jag nästan lite mer fram emot att ge mig på nästan uppgift (som jag bävat för)!
Så glad typ!
 
Elinor
 


Kommentarer
Din tönt

Lite hjälp fick om inte jag minns fel ;)

2012-10-27 @ 13:41:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0