sjuton och en halv månad

Kommer hem och stänger ine ens på datorn, sätter mig inte och äter frukost heller. Dusch och sen har jag städat, städat, städat! Har nu ett grund-skurat kök och badrum. Glömde självklart den sista kartongen som behövs för att få ner allt, så har lite grejer kvar att packa. Men de lösre vi imorgon! Haha. Bara en natt kvar i denna lägenhet, och har då bott här i 17,5 månader av mitt liv! De blir en tid att minnas, eller snabbt glömma bort! Haha.
 
Köpte sån där rengörnings-grej som mamma ville att jag testade fall den var bra så hon skulle köpa den själv (haha). Kändes mest till en början att de gjorde ont i näsan av den starka lukten och att de blev lika rent med baa vatten... Men så var det några fläckar som var lite svåra och få bort, som sen försvann enkelt efter att jag sprejat på! Så antar att den funkar!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0