Snålfitta!

Punka på cykeln, besinen är dyr och det regnar ute. Hur ska jag göra? Ska jag alltså gå till jobbet i alla fall, i regnet... Är så jäkla snål!!! Jag skulle kunna vara en sån människa som tar salt och peppar påsar från Mc Donals, eller bestik från SubWay även fast jag köpt en macka (vilket jag nu kom på att jag gjort, fast det var inte meningen!) Sen tändere jag inte lampan i badrummet om jag "bara ska duscha eller gå på toa" för det är onödigt! Så har jag en tygkasse när jag handlar, och det är inte för miljöns skull.. Jag äter liksom nudlar och havregrynsgröt, billigt och bra! Tycker inte mat är så gott att det är värt att lägga pengar på.. Sen att jag kan kasta pengar på vissa saker, men i vardagen är jag jävligt snål! Nästan lite ohälsosamt snål. Kanske skulle torka mig i röven med lite sedlar som terapi?
 
 
Nu fick jag vist jobba dubbla-gårdar idag så måste ta bilen. Problemet löst! Haha!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0