Snart går flyttlasset!

Ooooooolalalalalaaaa!
Fick första räkningen på den nya lägenheten idag! Kanske aldrig är så kul att få räkningar, men nu känns det lite mer på riktigt! Flyttar snart, och slipper bo i södra vi! Haha. Kommer närmare Angelica och övrig civilisation! U n d e r b a r t !
 
Så har börjat packa ner mitt liv i kartonger, och till skillnad från min syster så har jag fått ihopp 3 kartonger och kanske behöver en till för att få plats med allt jag äger. Så behöver inte 10 000 kartonger! Haha. Och äntligen fick jag bevisat hur bra mitt eviga, massiva och enorma glassätande har varit! Glassförpackningar är så bra, så rätt storlek, alltid lock! Jag bara gillar det! Så alla "små-sake-som-jag-inte-vet-var-jag-ska-lägga" har jag nu i glassburkar! Tummen upp!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0