Snygg!

Måste bara få säga att jag är mkt nöjd med min styling idag :D!

Nya kavajen från vila som jag köpte i Kalmar, tights med skinn-detaljer, stövletter från DinSko, klocka från guldfynd och sen bara en svart långärmad tajt tröja från H&M

Jag tycker det är så himla enkelt och snyggt att ha en svart "bas" typ svarta byxor/tights och ett svart linne/tröja och sen är det ju bara plussa på detaljerna så det blir kul och snyggt! Som min kavaj med orm-mönster hade ju varit skitful om jag hade haft massa blandade färger men så länge man håller basen enkel så kan man låta enstaka plagg poppa riktigt ordentligt :D

Här är en lista på plagg som alla kvinnor borde ha i sin garderob:

- ett antal baslinnen i svart/vitt/beige

- några olika modeller på tights ex, bomullstights, lädertights, glansiga tights

- ett par snygga mörka jeans

- minst en kavaj, satsa på en klassisk svart till att börja med, utöka sedan med en beige och sen några i roliga färger och mönstrade. En kavaj kan man alltid lägga till om man vill se lite mer vuxen ut och lite mer dressad.

- ett par st stickade tröjor och koftor

- ett par snygga och sköna ankelboots i läder (eller fuskläder ;))

- converse

- snygga och bekväma partyklackar

- skinnjacka, helst biker-stuket

Detta är vad jag kommer på såhär på rak arm, skall tillägga att det här är sånt som JAG tycker är snyggt och som JAG tycker alla borde ha ;) sen är smaken som baken!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0