Solhem city!

Nu mina vänner befinner jag mig i Solhem, mitt föräldrahem. Jag och mamma tog en Skogspromenad och hittade fornlämningar! Eller ja mamma och pappa tror att det är det iaf.

Och nej jag är inte bara intresserad av kläder och smink utan jag härstammar ju faktiskt från skogen precis som min djur-och-natur-vänliga vän Elinor! Så jag gillar att stega omkring i skogen, plocka svamp och klättra i träd. Tro det eller ej!

Sen hände en så sjuk grej när vi kom tillbaka från skogen! Jag hade sagt till mamma när vi stegade ut ur skogen att fasen vad jag är sugen på grillad korv!! Och vad tror ni pappa hade gjort när vi kom hem?! Tänt upp grillen och höll på att grilla korv!! Jäkla tankeläsare...

Den här bilden tvingade jag min mamma att ta för att jag stod vid en Björk, saknade Elinor så kände mig extra trygg jämte björken :)

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0