Sömnlös

Jaha hörrni! Tittar ni på klockslaget på detta inlägg så tror ni väl att det är tidsinställt eller att jag är dum i huvet... Men icke! Jag är vaken minsann! Kan verkligen inte sova då det typ blåser rätt in i sovrummet för att det fattas en del på våran nya dörr!!!! Så det är liksom bara ett litet lager med frigolit som hindrar snövindarna från att blåsa in i sängen. Jag får panik när jag inte kan sova. Så nu sitter jag i soffan invirad i en filt och dricker en kopp varm mjölk, jag vet inte ens om jag gillar varm mjölk, men det ska vara bra om man inte kan sova sägs det ju... Upp till bevis!!! Sen fryser jag ju så dant så är skönt med nått varmt.

Det var det! Hoppas ni sover gott denna kalla blåsiga natt.

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0