Städar ur frysen!

Ska försöka äta upp all mat jag har i mina ägor tills jag flytta. Så jag då slipper flytta på massa mat, som egnetligen ingen vill ha men är för snål för att slänga. Haha. I alla fall den "kalla" maten. Så i min frys hittade jag tacobröd och wokegrönsaker. Sen i kylskåpet hade jag (kanske en lite för gammal) mjölk. Vad gör man av detta?
 
Jag stekte på grönsakerna, värmde bröden och gjodren någon sås-liknande röra och TADDAA! Mat! Sen hur gott det var går ju att disskutera.. Men lever man med en Björk får man inte vara så kräsen!
 
Älskar när maten ser sådär riktigt äcklig ut! Som bara en enda rörig gägga med skit överall! Mmums!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0