Tagga Astrid Lindgrens värld!

Tjoho!! Tagga att jag och Elinor åker till metropolen Vimmerby imorgon för att gå på höstmarknad på Astrid Lindgrens värld!!! Ska bli så mysigt. Ser ut att bli helt okej väder också, inget regn iaf. Både Elinor och jag är lediga hela dagen imorgon, kan det bli mer perfekt?!
Och nått mer som är kul är att bästa vän Jennifer kommer till stan nu i dagarna så får träffa henne på fredag!!!! *lycklig*
Ibland känns det som att jag har några vänner iaf! Annars är det rätt ensamt. Känns mycket positivt att Elinor flyttat till viken så kan vi leka mycket mer :D

Ja se där! Ett helt inlägg utan klagomål och diverse åsikter och dissar!

Har hört det ryktas om att vi borde ha fler bilder på bloggen... Men att det finns inte så mkt att ta kort på på jobbet som är relaterat till det jag skriver om... Men sagt och gjort'! Nu får ni hålla tillgodo med denna bild!

Den var ju inte så jävla rolig, JUST DET!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0