Testat keso!

Yes! Nu har jag provat keso-frukost! Jag har faktiskt helt ärligt aldrig smakat keso innan. Har tyckt att det ser lite skumt ut...
Men i alla fall! Jag stekte upp lite äpplebitar och skivad banan och hade kanel på och denna goda fruktkompott hade jag i en skål med laktosfri keso!
Blev faktiskt fruktansvärt gott :D sen hade jag ett kokt ägg till för att det skulle bli lite mer mättande.
Som rutinerad frukostmänniska så måste jag säga att denna frukost var både god, nyttig, gick fort att laga och jag höll mig mätt i flera timmar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0