Torka aldrig tårar utan handskar!

Tittar på serien, eller vad det kallas, väldigt långa filmen i 3 delar(?) "Torka aldrig tårar utan handskar". Mår lite smått illa när jag ser den. Att äta samtidigt är inte att rekomendera! Den är så sorlig, jag får lite ont i själen av att se på den! Det går inte riktigt att föreställa sig att det var så. 30 år är egentligen ingenting! Men ändå har det lyckats hända så mycket på den tiden (jag kom till tillexempel. Haha) Mycket gott, mycket ont! Vi tycker alla någon gång i livet att vården är så dålig, men titta tillbaka 30 år. Se framstegen, forskningen måste ju genomföras för att kunna få en så stor skillnad på "så kort tid".
 
Ne, får rysningar i kroppen bara jag tänker på de! I vårt lilla land. Hel sjukt! Pratade om det med Angelica igår att denna "film" borde visas i skolan i utbildnigssyfte. Istället för att visa typ hiphiphora 3 år irad...
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0