Tränings-shema

Ja mina vänner! Jag tänkte försöka mig på att göra en plan för hur mkt jag ska röra på mig i veckan! Tränings-shema låter lite hårt, snarare motions-shema skulle jag kalla det!

Tisdag: Powerwalk med Jenny kl 19:30

Onsdag: simhallen med Elinor

Torsdag: Jobba med städet, alltså dammsuga och torka golv i två hus

Fredag: Powerwalk kanske på morgonen?

Helgen: Event=snabbmat....

Ja det kanske inte är så mkt men bara man gör lite varje dag och inte tar ut sig allt för mkt per gång så tror jag att det blir bra! Och i helgen ska jag till Sthlm på event med zinzino, sååå kommer säkert bli en och annan McDonalds... Ska försöka att välja sallad ist för bigMac, men jag kan inte lova nått ;)

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0