Trasiga tår eller tom plånbok?

Skulle vilja skriva att jag inte bloggade i morse för att jag gjorde något viktigt, för att jag är en viktig person. Dock var det bara för att jag var trött och utmattad!
 
Har nu gått till jobbet två dager i rad vilket blir (.....) 2,4 mil stavgång hittills. Tänkte då självklart gå ikväll igen (trots detta eviga regn och mörker) men har så satans ont i lilltårna, småtårna eller de femte lilla tån på kanten. Dom är helt döda, oh då menar jag faktiskt död i bemärkelsen att de trycks på något sätt när jag går så huden bara dör! Så blir de som en blåsa, eller 5, som liksom skaver mot den levande huden för att den döda huden knuffas. Hur ska jag göra? Bensin är ju så snoppigt dyrt!!!!! Skulle ju kunna ta bilen, men det kostar ju typ 15 kronor bara att starta den, och då har jag alltså minst slösat 30 kroner när det entligen skulle kunna varit gratis. Fast.. 30 kroner är dock inte så myket.. Måste gå nu om jag ska gå! Fan beslutsångest!! Jag blir både fet och fattig.. Ne vet ni vad! Jag tar bilden. Mina tår är värda 30 kronor!!! Eller är dom de? Kanske kan klippa av dom!? Ne, bilden! Den behöver rastas...
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0