Vän-vän eller facebook-vän?

Jag ska ha mig själv och Angelica som exempel i detta inlägg. Mest för att ingen ska känna sig träffad och ta illa upp som tydligen blivitt väldigt populärt i modärntid.
 
Om Angelica skickar en vän-förfrågan till mig på facebook och jag accepterar den så står det sen på min logg "Elinor och Angelica är nu vänner" så att alla ser att jag accepterade hennes vän-förfrågan. MEN om jag inte accepterar, utan trycker på nej eller vad det står, då syns det ingenting vilke är lite tråkigt! Jag tycker, och fler med mig, att de borde komma upp likadant på min logg, fast mer "Elinor har nekat Angelicas vän-förfrågan". Eller om man tar bort någon som vän, då tycker jag de borde stå "Elinor och Angelia är inte vänner längre".
 
Haha. Underbart. Ärligt. Brutalt. Älskvärt.
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0