Var är du, Angelica?

Jag har inte pratat med Angelica på några dagar, så vet inte riktigt var hon håller hus(?) Haha. Och jag ahr Mats på besök över helgen, och då är inte datorn prio 1 om ni förstår vad jag menar? *Fniss*
 
Har slagit mig många gånger hur lika Angelica och Mats är. Det är ibland lite obehagligt.. De är båda sådär nograna och "hyggieniskt-korekta" eller hur jag ska förklara de. Så ibland säger Mats saker så jag bara stannar upp och tänker "Det där kunde lika gärna Angelica sagt!" Och vice värse. Så är dom lite så, dom jobbar men trivs med att vara lediga. Och då har vi pratat om att jag är lite obehagligt lik Rasmus, som då är Angelicas sambo. Vi är väl mer eller mindre arbetsnarkomaner, kan inte säga nej till jobb och är lite allergiska mot att vara lediga. Tycker mat är en onödigt tidsfördriv och är väl kanske inte kända för att vara fräscha? Haha! Bara för ågon vecka sen när jag och Angelica sitter och äter ute så börjar hon "alltså, rasmus använder inte servetter uten torkar av sig på byxorna..." och precis då sitter jag med tummen i mungipan och hinner precis hindra mig att torka av handen på byxorna. Haha!
 
Har ju varit tillsammans med Angelica i...16 år(???) och jag har varit tillsammans med Mats i 3 år. Då drar jag slutsattsen att jag och Mats har 13 år kvar tillsammans, och för varje år som Angelica står ut med mig så blir det ett plusår för mig och Mats. fint va?
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0