Vem är jag?

Hej allihoppa!
Jag är person nummer 2 som tänkte dela mina tankar med omvärlden. Jag heter Elinor Björk, men vill gå under namnet "Björk" då jag aldrig haft något riktigt smeknamn. Men eftersom jag hette Andersson genom hela barndomen är jag dömd till ett liv som "Elinor.."
 
Elinor Björk
 
Mitt största intresse är djur och jag har alltid varit en liten hästnörd! Nu i höstas fick för mig att plugga så nu lär jag mig också varför jag mår så bra av dom små liven. Kursen heter "Djurs medverkan inom vård och socialt arrbete" och jag är inte så intresserrad av vård-biten, men djur! Mmm! Jag började läsa på distans för att prova på hur det kändes, men helst av allt vill jag bara jobba! Så i nuläget jobbar jag som dräng på en gård med massa myspys-kossor! (Ja, de borde väl stå piga men tycker dräng låter lite hårdare!?)
 
Första intrycket jag fick av fröken Magnusson var den där första dagen på dagis för 16 år sen. När hon kom fram med sina klotrunda enorma glasögon och frågade om vi skulle leka. Sen började vår livslånga vänskap!! På gymnasiet skildes vi åt pga. våra väldigt skillda intressen, men sann vänskap tål allt och det krävs mer än några år i Gamleby för att ändra på det!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0