Första jobbdagen!

 
Nu har jag jobbat första passet sen operationen och de gick över förväntan känner jag! Dock märker man av alla kanter som finns nu som jag aldrig tänkt på innan(?) De gick trots allt att vara ifrån kossorna i 6 hela dagar, något jag hoppas att jag slipper göra om! Men "valde" i alla fall rätt helg då de var Världscupsfinal i både hoppning och dressyr så SVTplay Live har gått varm sen i torsdags! Blir så hästsugen av att sitta klistrad som jag alltid gjorde förr! Sen känns det som kag verkligen har "ätit upp mig" nu under veckan. Så hoppas kunna komma igång med träningen lite försiktigt nu och falla in i mitt gamla mönster! Nu ska jag bara ta det lugnt och inväna nästa pass!
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0