Jag dansar med mig själv, jäjä, jag dansar med mig själv!

Ikväll är innte Mats hemma och min plan är att se på film! Detta kanske låter lätt men ack så svårt.. Haha. Sist jag skulle försöka mig på att titta på film så såg de ut som på bilden. "De är bara att stoppa i sladen i väggen" Kul.. Jättekul.. Nu är de ju så att jag inte är tekniskt lagd och kan inte tänka "logiskt" när de gäller teknik för ser inte de logiska. Så, kanske köper chips och bara äter och skiter i att titta? Haha.
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0