Sista chansen!

Igår var de operation. Dock hade inte den med de andra sjukhusbesökat att göra för nu var de mitt kära knä som skulle få en sista chans! 
 
Har opererat yttermenisken 2010, korsbandet 2011, brosk på lederna 2011 och nu 2013 hittade läkaren att lårbenet blivit spettsigt och skärt in i "köttdelarna" i knät. Hade de fått fortsatt hade korsbandet gått av. MEN som tur var har jag världens bästa sjukgymnast som tog mig på allvar och pratade med världens bästa ortoped! 
 
Nu ska allt bli bra och jag ska komma igång med träningen allt eftersom. Dock får jag inte jobba fören tidigast måndag.. Hur ska jag överleva de?
 
 
Elinor


Kommentarer
Anonym

Stackare:(
Men yeah ett blogginlägg :)

2013-04-24 @ 21:01:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0