Aloe Vera-len, mjuk & harmonisk

Något som är underbart är att dränka sig i aloe vera! Brukar jämt göra de när jag komemr hemmåt. Så skönt att durscha med tvålen och det sjukligt bra schampo/balsamet. Hur kan de vara så underbart bra? Till och med Mats kände att de gav skillnad!!! Sen ta skrubben och rensa bort all död hud och bara känna hur den gör rent på djupet! Och så de bästa av allt, att komma ur duschen och smörja in sig från topp till tå med krämen, dricka några klungkar renpressad aloe vera och borsta tänderna med tandkrämen som även går bra att ha på bettskenan! Sen går jag runt hela dagen med ett lipp i högsta hugg! MmmMmm! Man käner sig verkligen fräch! Känner mig helt len, mjuk och harmonisk!
 
De produkter jag använder mest just nu!
 
 
Elinor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0