Blåmärke

Nått jag inte får speciellt ofta så är det blåmärken! Vet inte om jag har sån pigmenterad hy så det liksom inte syns, eller om jag helt enkelt inte slår mig så ofta?
Men hur som haver! Att jobba på Gina tricot är faktiskt rätt fysiskt krävande har jag märkt, på gott och ont. Det är ju bra att man får röra på sig, men så är ju inte jag den smidigaste eller starkaste personen, så har dragit på mig en jäkla träningsvärk i armarna, rivsår, klämd tumme, stuckit mig under nageln med lamnålen plus världens äckligaste blåmärke på armen!!
Asså, som sagt är jag inte van vid blåmärken så blir lite fascinerad av det! Haha! Störd jag vet...ser dock ut som jag blivit misshandlad...

/Angelica



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

angelicaelinor.blogg.se

Hej vi är två vänner som känt varandra sedan urminnes tider som har i stort sett ingenting gemensamt! DÄRFÖR tänkte vi att vi skulle starta en blogg tillsammans! En blogg som då kommer bli väldigt varierad!

RSS 2.0